نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

تفاوت ها منشاء زیبایى ها و تفاهم هاى زندگى میشوند! 

این جمله ایست که دو سه سالى میشود که با تمام قلبم باورش کرده ام ... همین که مینشینی مستند سیاسى تاریخى میبینى و من این طرف بحث هاى فلسفى میکنم اما هر دو چشم به همدیگر داریم تا گل لبخند لذت این دوست داشتنی ها را از هم بچینیم... همین که آمدى گفتى من از ادبیات هیچ چیز سرم نمیشود ... شعر نمیفهمم و این روز ها میبینم که شعر هاى فاضل نظرى و برقعه اى را میشنوى و میخوانى و میفهمی و غرق خوشیم میکنى ... همین که روز اول که دیدمت بحث سر دانشکده ى فنى دانشگاه تهرانِ تو در گرفت و دانشکده ى روانشناسی دانشگاه بهشتى من! که کدام موثر ترند و کدام بى خاصیت تر اما امروز هر دو خوشحالیم که پى کسى آمده ایم که مکملمان بوده و نه یک وصله ى ناجور! ... همین تفاوت ها قشنگمان کرده ... من و تو را [ما] کرده ... با وجود زشتى ها به دلمان گرمى و نور داده ...


پاورقى : شباهت ها باید زیاد باشد ! کفویت از مهم ترین مسائل ازدواج است ! اما تفاوت هاى ساده باعث جنگیدن برای بهتر زندگی کردن میشود ... هر موقع براى ازدواج شخصى را پیدا کردیم که میتوانستیم بدى ها و خوبى هایش و تفاوت ها و شباهت هایمان را کنار هم نام ببریم و سبک سنگین کنیم ... همسر ایده آل یافت شده است :)

  • کبوتر خاتون

نظرات  (۸)

  • یک دختر شیعه
  • خیلی خیلی سخته تصمیم گیری راجع به ازدواج
    : (
    پاسخ:
    برای همین همش باید به خدا توکل داشت :)
  • میرزا مهدی
  • شباهتِ مطلق در انتخاب همسر آینده، فرجام خوبی نداره. حتی در نوع تربیت فرزندی که قراره در آینده با چالشهایی رو برو بشه که هرگز در خانه و در دوران تربیت پذیری، ندیده است. 
    تفاوت مطلق که خوب تکلیفش روشن است....
    کبوتر خاتون این نظریه ی شما رو بسیار زیاد دوست میدارم
    پاسخ:
    بله کاملا همینطوره
    ان شاالله همه با دید روشن و نگاه درست ازدواج کنن و دلشون به هم گرم باشه
    ازدواج همش توکله به نظر من 
    چون با کلی تفاوت باید روبرو شی و اونا رو بپذیری و بقیشو بسپاری به خدا 
    پاسخ:
    واقعا همینطوره ماهی
    اگر صدای اعتراضا بلند نمیشد جرئت پیدا میکردم بگم اصن شاید ده درصد ازدواجم دست ما نباشه :)
    تا یار که را خواهد و میل به چه باشد ...
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • ان شاء الله که هر کسی جفت مناسبش رو پیدا کنه
    ممنونم
    پاسخ:
    آمین 
    🙌🏻
    اره صدای اعتراضا میره بالا :))
    حالا تو فکر کن بشه روی یه آدم حساب دودوتا چار تا باز کرد 
    عمرن :)) 
    کیه که بتونه کسیو بشناسه و از روی حساب و کتاب انتخاب کنه 
    پاسخ:
    خیلی حساب کتاب کردنم خوب نیست دیگه :)) تا جایی که از دست آدم بربیاد باید درست جلو بره
    و بقیشو بسپره به خدا  
    جریان همون هندونه ی سربستس ازدواج که نمیدونی برین زیر یه سقف هندونه رو که قاچ کنی شیرینه یا نه!
    من همیشه فکر می‌کردم هرچقدر شبیه بودن بیشتر باشه بهتره. ولی خب اطرافیانمو که دیدم، به این نتیجه رسیدم که به قول خودت تفاوت‌ها منشأ زیبایی میشن. و البته نه در هر زمینه‌ای و همیشه. :))

    از اینا که بگذریم چقدر خوشحال شدم بعد از خوندن پستت. ایشالله که تا همیشه همین اندازه خوشبخت. *___*
    پاسخ:
    کفطر ! چقد که دلم واست تنگ شده بود که :))
     تفاوتای عمقی داغون میکنه زندگی رو !

    خوشحالی و خوشبختی تورو ببینم مادر ^__^ :**
  • -دایناسو ر-
  • همیشه فکر میکنم ادم ها مسلما با هم متفاوتن و هیچ دو نفری شبیه بهم نیستن و همون طور که گفتی این تفاوت قشنگه، مسئله اینه که  اون دو نفر از دنیای هم باشن، اون فهم و درک مشترک باید باشه تا اون تفاوت ها جذاب و زیبا باشه و در کنار هم رشد و پیشرفت کنن و خوشحال باشن.
    حرف هام در تایید حرفت بود ولی دوست داشتم بگم :د :)
    + با همه این چیزها خودم به شخصه حس خوبی به ازدواج ندارم و از این چنین موقعیت هایی فرار میکنم.
    پاسخ:
    اونم توی ازدواج ! چون دو جنس مختلف از دوتا خانواده و فرهنگ مختلف قراره باهم یه زندگی کنن :)) اگر دنیاهاشونم باهم فرق داشته باشه که حاشا و کلا !

    خوب کردی :دی

    + تا توی موقعیت قرار نگرفتی و باهاش مواجه نشدی که ترسی نداره :))) 
    میس یو تو. *__* :-قلب
    پاسخ:
    :*******

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">