نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

دو سال شد که اینجام :)
خیلى ممنون از خودم که هنوز هستم! و ادامه میدم ... 
٥/خـــرداد/٩٤

پاورقى : میخونمتون اگه حال حرف زدنى برام دارین :)
  • کبوتر خاتون

نظرات  (۹)

  • ظَـــحرآ :)
  • چه زود گذشت !

    پاسخ:
    عجیبــه ...
  • زیـ^ـــ^گما !!
  • چقدر دلم تنگ شده بود:(
    دوسالگی مبارکــــــــ :)
    پاسخ:
    منم که!(:(

    🌸🌸🌸
    چند روز پیش داشتم فکر میکردم زمانی که تلگرام و اینستاگرام و این طور چیزا نبود و از دار دنیا یه وبلاگ داشتیم فقط، چقدر وقت غیرتلف شده داشتم و چقدر همه چیز بهتر بود! خلاصه که وبلاگ ها خوبن. 
    خوشحالم که هنوز مینویسی. 
    پاسخ:
    آخ ملیکا گفتى! چقــدر باهات موافقم ... !
    خوشحالم که هنوز هستى و میخونى و مینویسى :)

    + من یه معذرت خواهى و تولدت مبارکِ قشنگ به تو بدهکارم :)) چند روز بعد ٢٥ فروردین حواسم جمع شد :/ 
    :*
    دو سالگی چه سن خوبیه : )   دو خوبه کلن


    +خیلی التماس دعا ها... : )
    پاسخ:
    جدى؟ :)
    من حس خاصى نداشتم چرا به دو؟ :)) از این به بعد سعى میکنم داشته باشم :))

    + محتاج ترینم مریم ... محتاج ترین

    درسا خوب پیش میره؟:)
    معذرت خواهی نمیخواد بابا :)) :* 
    به عنوان یه حواس پرت فراموش کار کاملا درک میکنم :)) 
    پاسخ:
    ممنونم کفطر =)
  • الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
  • منم می خوندمت بیشتر این مدت... :) خوشحال و ممنونم که هستی =)
    پاسخ:
    ممنونم که قوت قلبم شدى :)
    مرسى
    همیشه به دو حس خوبی داشته باش ; )

    +دعا میکنم برات رفیق : )


    ای بدک نیست.... یک ماه و نیم دیگه مونده که انشاالله به سلامتی بگذره بره
    پاسخ:
    بله حتما ؛)

    ان شاالله نتیجشو ببینى خوبِ خوب :)
    دیدی چی شد:-/
    هعی با خودم میگم چرا ستارش روشن نشد برام:-/
    بعد یادم اومد همه رو زدم قطع دنبال زدم تو اون یکی وبم دنبال کردم بعد اونو ک حذف کردم دیگه اینور یادم رفت وارد کنم :-/

    دوسالگیت مبارک کفتر جان:)) :**
    پاسخ:
    المى است دیگر 🤦🏻‍♀️😑😂 :) :*

    ممنونم مهربون :)
    کجایی:(
    پاسخ:
    نمیدونم ;/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">