نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

خاطرات سفیر، داستان  سیر و سلوک عارفانه دختری است ایرانی در قلب لائیسم دنیا، فرانسه.

پربیراه نیست که بگویم هم نوایی ایدئولوژیک و منطق و قلمش، بیشتر از سخنرانی های نماز جمعه احمد خاتمی نسل من را به تکبیر گفتن وا می دارد و بر هر ایرانی مسلمان و غیر مسلمانی خواندنش واجب...


#معرفی‌کتاب

#نمایشگاه‌کتاب

  • کبوتر خاتون

نظرات  (۴)

ما که هنوز تا به این سن رسیدیم قسمت نشده نمایشگاه رو ببینیم.
پاسخ:
به زودی نصیبتون !
وای عالی بودش کتابش
جزء خوبای روزگاره
اقا هم خیلی تاکید دارن به خانوما که بخوننش
: )
پاسخ:
به نظرم قلمش خیلی بلاگر پسندم بود :))

👌🏻👌🏻❤️🌱
خیلی جذاااابه کتابش!
و مفید:)
پاسخ:
عالی اصن :)
سلام:)
با این همه تبلیغی که کرده بودن برا این کتاب به نظرم انقدر جالب نبودخیلی کتاب خوبی بود ولی من فکر میکردم الان چه خاطرات شگفت انگیزی توشه در صورتی که تقریبا یه زندگی روزمره بود که حالا چند موضوعش مثلا به بحث با سنی ها پر داختند. 
پاسخ:
البته من این کتابو توی عید خوندم و قبل از نمایشگاه و تبلیغاش بود
قبول دارم :))
به نظرم خیلی وبلاگ نویسانه طور کتاب رو هم نوشته بود
اما
از اهمیت و جذابیتش راضی بودم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">