نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

من حاجتام زیاده آقا ... یه جورى خودمو گم کردم وسط این همه حاجت مادى و غیر مادى که نجاتم فقط به دستای پر برکت خودتونه ... 

واژه ى کرامت اعتبارشو وام دار وجود شماست ... مرام نامه ى کریم بودنو از روى وجنات سبزِ پر مهرِ شما بود که نوشتن ... توى این مرام نیست که من دست خالى برگردم ... که توى شلوغیاى دنیا و دوربرم ، این وسطا که گم شدم ، یادم بره چیا میخوام ، که چیا "باید" بخوام ...

توى این مرام نیست که من حرفى از حاجتام بزنم ... کرامت شما نگفته، منو حاجت روا میکنه ...


ندهد فرصت گفتار به محتاج ، کریم

گوش این طایفه آواز گدا نشنیده است ...


{کرامتِ تو به بالاى دست میبردم}


#رمضان_عظیم

#مبارکا 😊🌱


السلام علیک 

یا ابن الشهید 

یا اخ الشهید 

یا ابالشهید ...

  • کبوتر خاتون

نظرات  (۲)

عیدت مبارک 
نماز روزت قبول 
التماس دعا🤗🤗😍
پاسخ:
عید توام مبارک عزیزم😊💜🌱
محتاج ترینم😘🙌🏻
👤 استاد #رائفی_پور 

🔹امشب (شب قدر) یه چیزی از امام زمان( عج )بخواهیم. 

🔸اما اگر نظر من رو میپرسید هیـــــچ چیز جز خودش را نخواهید! 

🔹همه مریضها شفا پیدا کنند، همه برهنه ها پوشانده شوند، همه اسیرها آزاد شوند، یعنی چی؟! یعنی تو ظهور کنی... 

🔸ازش خودش را بخواهید. بگید خدایا تو را به این قرآنت به این اهل بیت  پیامبرت( ص)، امام زمانم رو به من بشناسون. 

🔹به امام زمان( عج )بگید هر چی که صلاح هست به من بده. دنیا تون رو میده آخرتتون هم میده. 

🔺خودتون رو تسلیم خدا و اهل بیت علیهم السلام بکنید.

🌐 تنها کانال های رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف در پیام رسان  ها
 
✅ T.me/masaf

✅ sapp.ir/masafiranian

✅ eitaa.com/masafiranian

✅ ble.im/masafiranian

✅ gap.im/masaf

✅ iGap.net/masafiranian

گفتم شاید این متن شما رو برای حاجت هاتون راهنمایی کنه
پاسخ:
🙌🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">