نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

(در) “سه دیدار” (با) “ادب الهی” “روی ماه خداوند را ببوس”!


  • کبوتر خاتون

نظرات  (۵)

  • -دایناسو ر-
  • :)
    پاسخ:
    ;)
    به و به و به کتااااب! رهش رو خوندی؟؟:)
    فقط "روی ماه خدا را ببوس" رو خوندم از بینشون.
    پاسخ:
    هنوز گیرش نیوردم ! باید پاشم برم انقلاب یا تا هفته ى دیگه صبر کنم این کتاب فروشى که میرم برام بیارتش:)
    اون ادب الهى رو یه ارائه ازش داشتم خیلى عاشقش شدم ، پنج جلده ، هر جلد به یه بحث تربیت پرداخته، این جلد برای تربیت فرزندشه ولى چند جلد دیگش به تربیت نفس مربوط میشه
    حاج آقا مجتبى رم که نگم :)) فکر کنم بشناسیشون
    کتاب نادر ابراهیمیم که با نگاه به زندگى امام خمینیه توى دو جلد، فعلا جلد اولشو گرفتم ببینم چى به چیه
    روى ماه خداوند را ببوسم که خودت در جریانى :))
    منم گیرش نیوردم!
    حاج آقا مجتبی که عالیه اصلا!:)
    علاقه مند شدم بخونمشون...
    آره میشناسم کتاب سه دیدار رو ولی هنوز قسمت نشده بخونمش:)
    بلهه:))
    پاسخ:
    خدا قسمتمون کندش :))
    ای بابا چقد کتاب خوبه اصن زینب هعی «_»
  • یک دختر شیعه
  • امیدوارم ی روزی نرسه که برم کتاب فروشی و کتابای تادر تموم شده باشه...
    مستورم که معرکست😍مخصوصا این کتابشو که از همش قشنگ تره:)
    پاسخ:
    مثل فیلمای نولان میمونه! یا مثل خوراکیای خوشمزه حتی!!! که ریز ریز میبینم و ریز ریز میخورم مبادا زودی تموم شه! کتابای نادر ابراهیمیم همینه!
    :))
    آرههه خیلی خووووبه
    من قیدار امیرخانی رو هم خیلیییی دوست دارم،خوندیش دیگه؟:)
    پاسخ:
    قیدار *___* منِ او *_____* ارمیا *________* ... :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">