نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

خبر ازدواج هرکس را که میشنوم یا هر نامزدی و عقد و عروسی که دعوت میشوم ، یک احساس ریزی قلقلکم میدهد ... حس میکنم دوباره نوعروس شده ام و تورا شانه به شانه ی خودم با رخت دامادی میبینم ... وسط جمعیت میرویم و  من دامن پفی تورم را در مشتم مچاله کرده ام که توی دست و پا نباشد و مشت دیگرم در دستان گرم توست ... راه میرویم و به همه سلام میکنیم ... تو خیس از عرق شرم که میان این همه زن یک لحظه هم حس راحتی نمیکنی و من غرق خوشبختی و لبخند :) یا دقیق تر بخواهم بگویم حس میکنم روی کاناپه ی ظریف پذیرایی خانه ی مامان کنار هم نشسته ایم ... پایین پایمان سفره عقدی که با عشق و سلیقه و دستان نوعروس این سفره چیده شده پهن است و بالای سرمان قند میسابند ... من مدام تمرکزم به حفظ فاصله مان است و تو راحت تر از هروقت قرآن را میخوانی ... چادر لیز و سختم را توی صورتم جمع کرده ام و استرسم را بر سرش خالی میکنم! یا نه ... کمی عقب تر ... اولین باری که تورا دیدم ... آن احظه که وسط بحث و حرف دانشگاهم را مسخره کردی و من هم خنده ام گرفته بود و هم عصبانی شده بودم ، جواب دندان شکنی دادم اما تو نشنیدی:)) برمیگردم به قبل از تو ... اما من پیش از تو را یادم نمی آید !!!


#ظرفیت‌کم‌در‌مقابل‌خبرهای‌ازدواجتان‌را‌از‌مابخواهید!

  • کبوتر خاتون

نظرات  (۵)

دوستتون ازدواج کرده؟:)
پاسخ:
نه حتی دوستم نبوده :دی یه آشنای دور :)
ایشک
عروس شدی کلا مارو یادت رفت:-/
همیشه از اینکه دوستام عروس شن حس بدی بهم دست میداد و میده:(
پاسخ:
المی من ؟!!! قاموسا من از اون عروسای بی بخار بودم که اگه خودم نمیگفتم هیچکی نمیفمید دیگه
شما تو گلب مایی آبجی نزن این صوبتارو :؛؛؛؛)))))

شاید باورت نشه ولی منم همینطور🤦🏻‍♀️
اخه دوست آدم که ازدواج میکنه خیلی حس بیخودیه تازه اگه دوست قدیمیت باشه و بعدش تورو کلا بزاره کنار:/
حالا خوبه اینی که ازدواج کردن یه آشنای دور بوده😅
پاسخ:
نه مطمئنا هیچ دوستی واقعی اینطوری تموم نمیشه :)
بعد ازدواج شرایط اونی که ازدواج کرده خیلی فرق میکنه ، اولاش واقعا به درک دوستانه احتیاج داره 😁 بعد کم کم که جا افتاد دوباره مثل قبل شایدم بهتر میشه رابطشون
البته ازدواج دوست یه غمناکی کلی داره دیگه مثل وقتی که خواهر برادر ادم اردواج میکنن :(

آره والا😄
الان منم یاد وقتی افتادم که عکس مراسم عقدت رو دیدم و اونقدر تعجب کرده بودم که تا چند روز بعد بهت‌زده فکر می‌کردم یعنی جدی زینب عروس شد؟ :))
انشاالله همیشه خوشبخت ِِِِِِِِخوشبخت باشید ^__^

پاسخ:
ملیکا من خودم هنوز باورم نشده واقعا :دی
ولی زمان منتظر ما نمیمونه تند و تند داره میگذره😩

فدات برم من کفطر قشنگم :*
  • ضــِــد !!
  • عه چه جالب من فکر میکردم فقط خودم اینطوریم:)) (از این که دوستام عروس شن...)
    اولش کلی خوشحال میشیم ولی بعد دلم میگیره اصلا. فکر میکنم دارم از دست میدمشون. حتی ممکنه دوماد رو بکشم.:|

    پاسخ:
    من به دوماد گاها به چشم یک دزد قاتل جانی متجاوز هم نگاه میکنم حای😂✋🏻

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">