نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

به نظر من تمام زنان یک سری ژن های خوب مشترک دارند ! یک سری روحیات خاص ... از بدو تولد خودشان را بروز میدهند ... از قبل تولد حتی! لگد های آرام تری به شکم مادرشان میزنند! از لحظه ی تولد هم مادام العمر درگیر دلسوزی و مادرانگی برای اطرافیانند ... حتی اگر مثل من مثال نقض عروسک بازی دخترها بوده باشید و در تمام دوران طفولیت با هیچ عروسکی نتوانسته باشید رابطه ی عاطفی برقرار کنید ، باز هم خاله بازی را رها نکرده اید و دو دستی به نقش اکرم خانم بودن و داشتن سه تا بچه ی قد و نیم قد و همسر اصغر آقای سبزی فروش بودن که از قضا خواهرتان در آن ایفای نقش میکرده و یا به نقش خود اصغرآقا چسبیده اید!! خاله بازی ها هم درونش پر بود از حس مداوا و مدارا و مادرانگی ... اما این ژن خوب های مشترک ما بانوان محترم هرکدام در موقعیت خودشان باید بروز پیدا کنند ، یعنی اگر شما محیط و بسترش را پیدا نکنید شاید یک سری از این خصوصیات در درون شما سربسته بماند تا آخر هم پیدایشان نکنید ! این همه مقدمه چینی کردم تا به این برسم که من این روزها با یکی از این ویژگی ها که به تازگی خود را درونم بروز داده دست و پنجه نرم میکنم ! همه ی مادر ها و خانم ها را دیده اید که یک سری روش و راهکار برای “خوددرمانی” و “بقیه اعضای خانوادشان درمانی” دارند! یعنی از قرص و دوا و گیاه سنتی برای رفع دل درد تا سرطان مجرای کلیه را از بَرَند!!! از قضا این روز ها که کمى بیشتر از خانمِ خانه بودنم میگذرد با گوشت و پوست و استخوانم تمام مادران و زنان سرزمینم را در این مسئله درک میکنم! چرا که ناخوداگاه مدام به دنبال مسائل پزشکى و سلامت از نوک ناخن شست پا تا منتهى الیه موهاى فرق سر یک انسان هستم و به صورت کاملا خودجوش در مورد قرص ها و ویتامین هاى مختلف تحقیقات گسترده اى را انجام میدهم تا بتوانم بزرگ ترین نعمت یعنى سلامتى را در خانواده ى کوچکمان برقرار کنم !!! میبینید؟! حتى میتوانید از این پست این نتیجه را بگیرید که هرکس را در شرایط خودش قضاوت کنید و تا جایش قرار نگرفته اید زیان در دهان نچرخانید😒 از این نکته که بگذریم دوباره به بحث ژن هاى خوب خانم ها میرسیم ! و اینکه اگر ما خانم ها با ظاهرسازى هاى مسخره ى امروزى که فریاد "مرد و زن در همه چیز یکجور و یکسان هستند" هم نوا و هم سو شویم و مدام بخواهیم اداى رفتارى را دربیاوریم که مطابق با جنس لطیف و حساس ما نیست ، جدى ترین صدمه اش را خودمان میخوریم چرا که تمامى ژن هاى خوب خودمان را سرکوب کرده ایم تا به چیزى برسیم که خودمان هم دقیقا نمیدانیم چیست !!!!!!!!!
  • کبوتر خاتون

نظرات  (۲)

  • -دایناسو ر-
  • واقعا یه چیزها و رفتارهایی ناخودآگاه تو وجودمون هست... 
    خودم به شخصه معتقد نیستم که خانم‌ها و آقایون شبیه به هم هستن، تفاوت‌ها وجود داره و آشکاره، مسئله اینه خانم‌ها و آقایون حقوق برابری دارن، یعنی قبل از خانم یا آقا بودن انسان هستن. اصلا شاید مشکل این جاست که ماها سعی داریم همه چیز رو زنونه مردونه کنیم.
    می‌دونید؟ گاهی خانما برای گفتن همین حرف که انسان‌ها حقوق برابری دارن و به اندازه آقایون حق می‌خوان بیان درستی ندارن و یا شاید ذهنیت درستی، برای همین این طور به نظر میاد که می‌گن آقایون و خانوما از نظر ساختار شبیه همن یا گاها  تلاش می‌کنن شبیه آقایون رفتار کنن که حرکتشون انگار از روی لجه، یا یه حرکت اعتراض‌آمیزه یا یه جور عقده‌گشاییه و این حرفا.

    :)
    پاسخ:
    همون نداشتن بیان درسته به نظر منم
    منم قبول دارم که گاهی در حق خانوما کم گذاشته میشه
    اما به نظرم کم گذاشتن در حق آقایون هم صفر مطلق نیست
    اینکه چرا همه ی انرژیمونو باید بذاریم که ثابت کنیم ما بدبختیم متعجبم میکنه!
    چرا همین قدر انرژی رو نمیذاریم برای استعداد هایی که توی وجودمونه و مطمئنن اینطوری ثابت میکنیم که چقدر توانمندیم 

    عقده گشاییه واقعا :/
  • یک دختر شیعه
  • من فک می‌کردم فقد مامان خودم این طورین😐😂😂
    پاسخ:
    نه خانوما اینطورین😁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">