نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

یک سری متن برایش نوشته و در جا فرستاده بودم ... خیلی قبل تر ... قبل تر از ماه رمضان و روزهای خوب و بد ... زیادی تعریف کرد و حالم را مثل همیشه از نوشتن خوش تر کرد و تمام شد ... تا اینکه دو سه تا نوشته ی دیگر را بدون اینکه فرستاده باشم ، خواند ... قالب اینها کاملا متفاوت و طنز بود ... انقدر از قلم طنز و کنایه دارم گفت که حس کردم باید سردبیر گل آقا میشدم!! اما به روی خودم نیاوردم و به لبخند عمیقی اکتفا کردم ... یاد روزنامه ها افتادم ! روزنامه های من که در بلاگفا داشتمش ... پست هایم هرروزه بود ... یک روز پست نمیگذاشتم همه بر سرم میریختند که کجایی و چه شد و تنبلی نکن! ... این روز ها بیشتر از همیشه دوباره به بلاگفا فکر میکنم ... هرچند روزنامه های من تجربه ی خاصی بود که هیچ وقت حکمتش را نفهمیدم اما بعد از حذفش خیلی بزرگ شدم ... حالا هرچقدر هم که از قلم طنزم و غیر طنزم تعریف کند ... هرچقدر هم از آن روزها خاطره ی خوب بد و دوستان ناب پیدا کرده باشم ... ترجیح میدهم همینطور آرام و ساکت  بمانم ... اما بلاگفا دوباره در ذهنم نقش بسته و انگار دلم میخواهد دوباره برگردم اما صحنه ی خیانتش یک لحظه از جلوی چشم هایم نمیرود ....


عنوان * : نام کاربریم بود در روزنامه های من :) فکر میکنم چند نفری یادشان باشد

  • کبوتر خاتون

نظرات  (۱۱)

  • فک کنم نیازی به معرفی نیاشه :|
  • روز، نامه های تو!

    یادش بخیر! ای خوده خوده خودم! 
    فسقل ساداتتون خیلی کوچولو بود اونوقتا! تازه متولد شده بود به واقع
    اون دستمال توجیبی گرون
    اون روز برفی که با خاله و شوهر خاله/یا عمه و شوهر عمه؟! رفته بودی برف بازی
    اون روز که توی یه باغی یه جایی از شهر پات زخمی شد و به روی خودت نیاورده بودی!
    روزی که سر صف دوستت باباشو بغل کرد و بابات مدتی بود سفر بود و تو ندیده بودیش و دلت بغل میخواست :))

    بزار برم بخونمش یکم بهت بخندم! :|
    اون پست مخوفت که در مورد همسر آینده ت نوشته بودی و برات فرستادمو که یادته؟! 
    ها ها ها :/

    +  :)
    پاسخ:
    ینی اسمتو نیارم ؟:دی
    خیلی خوب یادت مونده ها ، الان که هرکدومو گفتی داره ماجراش یادم میاد جز پست مخوف 😅
    برو بهم بخند :| مسقره
    اون زمان منم خیلی مینوشتم. روزی نبود که پست نذارم!  :)) بعد نمیدونم چی شد که وبلاگتو خوندم و شدم خواننده ی پر و پا قرص :)) 
    آآآآ.. یادش به خیر واقعا...حیف که بلاگفا همه ی خاطراتمو نابود کرد :| 
    پاسخ:
    وای اون موقع تو کفطر بودی ^___^
    خاک بر سر بلاگفا قشنگ :|
    یادمه
     اون غیبت طولانی و سفر شمالتو یادمه
    خیلی چیزها رو یادمه
    دیدارمون که نشد 
    و الانم که ..
    چقدر بزرگ شدی :)
    پاسخ:
    و سفر مشهد :)
    ...
    چشاتون بزرگ میبینه
    منم به بلاگفا فکر میکنم....:-( 
    پاسخ:
    به نتیجه ایم میرسی المی؟
    وبلاگ نویس شدن تو دوره اول دبیرستان
    حتما حکمتی داشت
    و چه حکمتو سعادتی بالاتر از من
    😁
    برو سجده شکر کن
    والا!



    واقعا اگه نمیشد
    آنچه شد
    دقیقا چی میشد؟
    ونوس و ونوسک کجا بودن؟!


    عاشق خدام با این حکمتاش😘😍😉
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    چند تا صلوات دیگم واس خودمون برفس یوخ نچایم داداش😒
    😜😗
    من یادمه وقتی اسمت این بود.روزنامه ها رو هم یادمه.چقدرررر من دوست داشتم اون وبلاگتو : )
    پاسخ:
    ینی این وبلاگمو دوس نداری؟ :دی
  • ظَـــحرآ :)
  • زینببببببببببب
    من عاشقش بودم 
    ولی حذفش کردی قلبمو شیکوندی :((
    پاسخ:
    توره قرعان از شکستن قلب نگو :|
    وقتی داشتم کامنتمو میفرستادم یه حسی بهم گفت همینو میگیا D:
    من هرچی تو بنویسی و هرجا بنویسی رو دوست دارم
    پاسخ:
    قربونت ^___^ :D :P ;)
  • محمد آذرکار
  • ممنون از وبلاگ زیباتون ، خدا قوت.
    پاسخ:
    ممنون از شما
    بلاگفا دوران خوبی داشت اما حیف خودش رو نابود کرد...:(
    پاسخ:
    نمیدونم چه حکمتی داشت ...
  • الـ ه ـام عـظـیـمـی
  • غالب بلاگفایی ها اومده ن بیان، و واقعاً بیان از نظر امکانات فضای بهتریه؛ اما همۀ اون کاربرها هنوز دوران طلاییشون رو دوران بلاگفا می دونن... شاید یه شروع خوب و خاطره ساز بود... نمیدونم... اما منم هویت بلاگریم با بلاگفا گره خورده...
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">