نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

که بلاگرا من حیث المجموع و فی کل الاحوال از یه دوگانگی شخصیتی عجیب رنج میبرن!

من باب مثال این رفت و برگشتای مسخره که همگی یه جور درگیرشیم!

امروز خداحافظی ابدی از تمام دوستان و آشنایان در بلاگستان و فردا سلامی چو بوی خوش آشنایی!!!

آقاااا!کتمان نفرمایید که آمار رفت و برگشتای همگی رو میشه ...

در باب مثال تر اصن همین من کبوتر خاتون!!!

  • کبوتر خاتون

نظرات  (۶)

سلام. آره واقعا موافقم! همین وبلاگم نمیدونم چندمیشه... بعد یه وقت به سرم میزنه که "آخه که چی بشه؟ و واسه چی مینویسی؟؟ و اگه یه وقت یکی وبتو پیدا کنه و بخونه چی؟؟ " و همین میشه که پاک میکنم و میره... بعد از یه مدت دوباره دلم تنگ میشه و مینویسم :))
پاسخ:
سلام :)
مثکه یه نوع اپیدمیه توی بلاگستان اصن:))))
این مرض همه گیر رو قبول دارم
ولی چون میدونم وبلاگ نویسی مرضیه که اگه دچارش بشی دیگه از سرت بیرون نمیره
هیچ وقت خدافظی نکردم
شده اینقدددددر ننوشتم که مخاطبا خودشون خدافظی کردن
ولی خو خودمو میشناسم
:دی
پاسخ:
احسن احسن :))))
  • زیـ^ـــ^گما !!
  • :)))
    پاسخ:
    =)
    عاقا از تلگ که رفتی از اینجاعم میخوای بری؟
    نرو دیگه
    مرسی احح😂😂
    پاسخ:
    نبابا کجارو دارم برم داداچ ، هسم هسم 😂😂😂

  • رادیو بلاگی ها
  • آره والا :)))
    پاسخ:
    :)))
    می دونی. من یه سالی هست که روی حرفم ایستادم و رفتم
    پاسخ:
    من به تو خیلی افتخار میکنم ساره :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">