نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

"لا تقنطوا من رحمه الله"   مبارکه زمر- آیه 53

نا امید نشو بنده ی کوچکم ... تمام آسمان ها برای من است :)


"من یتوکل علی الله فهو حسبه" مبارکه طلاق-آیه 3

خدایی میکنم از وقتی که تو فکرش رو هم نمیکنی

اما بندگی تو برای همین یکی دو روز دنیاست

بهتر میدونم چه چیزی برات بهتره غمت نباشه :)


"الیس الله بکاف عبده" مبارکه زمر - آیه 36

بی معرفت من با این همه خدایی و بزرگی برات کافی نیستم؟


"فانی قریب"مبارکه بقره - آیه 186

من که نزدیکم ... این همه دلتنگیت از چیه ؟ :)



پاورقی : این ترجمه ی دقیق آیه ها نیست ... یه ترجمه ی دلیه :) کم و کاستیاش به خاطر کم و کاستیای فراوون خودمه ... خلاصه چشم پوشی کنین به خوبی خودتون و بزرگی این آیه ها :)


#قسمتی از کپشن یکی از پستای قدیمی اینستاگرامم ، که برام یه پست خاصه ، هم عکسش هم آهنگی که روش گذاشتم و هم کپشن ... 

پیجم قفله متاسفانه وگرنه لینک میدادم :)

  • کبوتر خاتون