نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم



و خب قصه از جایی شروع شد که من خیلی بچه تر بودم! خیلی یعنی سه سال !! سه سال بچه تر بودم و تو هم سه سال کمتر ... نمیدونم چی شد ... حس مشترکمون از یه پست شروع شد ... از اون آدمایی بودی که هرچی میگفتم ، میگفتی منم همینطور! هرچی میگفتی ، میگفتم منم همینطور !! مگه هر کس تووی زندگیش چند درصد شانس داشتن همچین آدمی رو داره ؟ آدمی که حس کنی تو اونی و اون تو! انقدری که بعضی وقتا از اون همه شباهت ازش بترسی !! توی این سه سال انقدری چیز ازت یاد گرفتم که حتی نمیتونم بشمرمشون ! ببین نذار دیگه از کادوهای خوشگل هر دفعه ایت بگم که ذوق دیدنتو هر دفعه برام دوبله سوبله میکنه :)) توی مهم ترین مراحل زندگیم ... تک به تک ... جزء به جزء ... کنارم بودی ... و  میدونم که هستی ...

مگه هرکس تووی زندگیش چند درصد شانس داشتن "ونوسی" رو داره که بهش بگه " ونوسکم" ؟ :)



# آدم های دوست داشتنی زندگی من ... این قسمت : مغــــنا :)



  • کبوتر خاتون

نظرات  (۸)

پسسس بوگوووووو فقط بخاطر کادوهاشه که دوس داری ببینیش:)))
آیکون الی که میخاد تفرقه بندازه:دی
پاسخ:
جریان کافر که همه را به کیش خود پندارد :| :P
منکه همچین جربانی یادم نمیاد:/
:دی
پاسخ:
همش فشار درسه ها :|
ای جانم :)
پاسخ:
:*
اهم اهم
مغناطیسم یه عدد ونوس
یه هفتست لامصب دان نتش قطع و ما از دنیا وبگردی به دور
حس وبگردی با گوشو هم کم
ولی خو بعضیارو باس تا ستاره اپدیتشون میدرخشه باس خوند دیگه

الان بیسیووور ایکون ذوق مرگی و این صوبتا😍😁😊😚😏🙌💃

اینقدم که بعض خودم نباشه مارمولکی و میدونی چطور طرفو ذوق مرگ کنی
دیگه نمیگم
مغنا و کوفت😒
بد عادت نشیرفقط
پاسخ:
آیکون خود گیری شدید 😎
  • حانیه رحمانی
  • خوشبحالش...: )


    یاعلی...
    پاسخ:
    :) :*
    خوشحالیت آرزومه از ته دل:)))
    پاسخ:
    :)
    کاش آدرس داشتین

    آدرس مهم نیست :))

    حال خوب تو مهمه همیشه عزیز دل:)))

    http://yaas14.blog.ir/post/371
    سلام
    عزیز فکر کنم این مطلب که نوشتم بدردت بخوره... یه نگاه بنداز!
    پاسخ:
    عالی بود :**

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">