نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

نامه ها یک روز بادبادک میشوند :)

آسمانـ سبز پر رنگ ...

الهی !
قد انقطع رجائی
عن الخلق
و " انت " رجائی

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ...

...
..

قرار نیست هرچیزی که مینویسم عین حقیقت باشد !
اینجا من نیست :) مطمئن باشید
مینویسم پس هستم

برگشتیم به عصر وبلاگ نویسی :)

  • کبوتر خاتون

نظرات  (۵)

  • ضــِــد !!
  • من امروز امتحان دارم،جزوم تو تلگرام بود. :|
    البته من راضیم امتحانمو بد بدم  ولی باز برگردین این جا:)))
    پاسخ:
    عه ینی قبلیام باز نمیشه ؟!!!

    عرق شرم بر جبیمم وایساد اصن 😅
    ایشالا امتحانتم عالی میدی 💪🏻 واسه امتحانای هفته ی بعد منم دعا کن😁😥
  • یک دختر شیعه
  • خوش برگشتی زینب سادات جان:)
    پاسخ:
    دورود 😊😁❤️❤️
  • ضــِــد !!
  • توی کامپیوتر باز نمیشد.
    :))
    ایشالله که خوب بدی همشو:)
    پاسخ:
    ;)

    ایشالا باهم قسمتمون شه :))) ؛)
  • یک بلاگر
  • خیلی وقت هست که اینجا نیومده بودم . خیلی وقت
    پاسخ:
    خوش آمدید 
  • یک بلاگر
  • چی می شد بدون قطع شون نوشتن را ادامه بدیم ..
    همه وبلاگ نویس ها!!!
    پاسخ:
    اتفاق خوبی بود ! اما اصولا تغییر گریز ناپذیره 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">